اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان| استقبال خوب بجنوردی‌ها از فینال و تشویق بی‌امان قهرمانان

تماشاگران بجنوردی استقبال بسیار خوبی از فینال مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان داشتند.

کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان| استقبال خوب بجنوردی‌ها از فینال و تشویق بی‌امان قهرمانان

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت فینال کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی بین تیم‌های بازار بزرگ ایران و سینا صنعت ایذه در سالن دانشگاه بجنورد در حال برگزاری است که تماشاگران استقبال خوبی از روز پایانی داشته‌اند؛ به طوری که سالن را پر کرده‌اند. برخی تماشاگران نیز به دلیل پر شدن ظرفیت سالن پشت درهای بسته ماندند.

* در صحنه‌هایی که قهرمانان ملی‌پوش کشورمان نظیر کاویانی‌نژاد، گرایی و عبدولی موفق به اجرای فنونی زیبای کشتی فرنگی روی حریفان می‌شدند، تماشاگران به وجد می‌آمدند و به تشویق بی‌امان ملی‌پوشان کشورمان می‌پرداختند.

* مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شجاعی استاندار خراسان شمالی و مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای به همراه حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی میهمانان ویژه و نظاره‌گر فینال هستند. روز گذشته نیز صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه استاندار خراسان شمالی در سالن رقابت‌ها حاضر شده بود.

 

* در دیدار وزن 72 کیلوگرم بین سعید عبدولی و محمد ناقوسی در چندین نوبت زمان مسابقه به دلیل آسیب‌دیدگی و خون‌ریزی ناشی از این مصدومیت متوقف و دچار وقفه شد.

* در دیدار وزن 87 کیلوگرم میان رامین طاهری و امید محمودی، بعد از اینکه داوران مسابقه رای به پیروزی طاهری با ضربه فنی دادند، مربیان سینا صنعت به این تصمیم اعتراض کردند و خواستار چلنج شدند که با بازبینی مجدد فیلم این صحنه توسط نماینده اتحادیه جهانی این رای تأئید شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول